Nazlizengin 10 haftalik hamileyim suan hereket etmeye baslamişmidir acaba ulturasyonda göre bilirmiyim
Tazeanne0134 Nazlizengin kuzum ben 11+2 haftalık hamileyim p.tesi gittim maşallah pek hareketliydi seninkide başlamıştır yavaş yavaş
Neheaaei Nazlizengin 10+1 de gittim son kontrolüme ve çok hareketliydi 🥰 siz de görürsünüz inşallah kımıl kımıl halde🥰
sevval55 Nazlizengin gorebilirisn canım 9 haftalıktı ellerini sallıyodu bacaklarını oynatıyodu gordugumde☺️
Nazlizengin Tazeanne0134 ayy😃 isallah ya ilk hamileligimde kalbi durmuştu bundada korkularim var isallah sagliklidir
annemsii Tazeanne0134 benimde ikinci gebelik ve ilkinde kalbi durmuştu aynı durumlarımız canım bende 11+1 😊
Nazlizengin Mervedurak isallahh ya colk merak ediyorum cokk süper bi duygu olsa gerek🤭 ilk hamileligim
Mervedurak Nazlizengin benim de ilk hamileligim kalbim yerinden çıkacaktı eli kolu oynayo görünce içim rahatladı 😊
Slmmrb annemsii ne zaman kalbi durmuştu canım? Benim de öyle olmuştj. Şimdi hamile kalmayı bekliyorum korkarak :/
Tazeanne0134 annemsii Allah korusun kuzum benimde ense kalınlığı biraz kalın dedi çok canım sıkıldı ama öyle de olsa böyle de olsa o benim meleğim
Rbs111 Nazlizengin benim 9. Haftamda doktor hareket ediyor demişti 😊 ama usg de göremedim . 10. Haftada görülüyor sanırım
annemsii Slmmrb canım aralık ayında oldum 2,5 aylık falanken korkma neden korkuyoraun nezaman kürtaj oldun