Esradgc Kızlar ben 31 haftalıgım birşey diycem bu haftaya kadar herşey güzeldi enerjim yerindeydi geziyordum falan filan ama 30 dan sonra çok yorgun sürekli uyku hali ve enerjim yok sizde de böyle mi canım hiç birşey yapmak istemiyor
Ruyaninprensi Esradgc malesef benimde öyle çok hareketliyim normalde ama 1 haftadir ev bile supurmuyorum surekli gözüm uykuda yatakta mayışıyorum gördüğüm yere😁
Belirsiz5217 Ruyaninprensi benimde aynıydı 30+6 iken 1640 filandı iyi dedi doktorda son zamanlarda daha çok aliyormus
Sumeyraerva Aysenurkecici dogduktan sonra tombik olsunlar bence normal dogum yaparsan tombik bi bebek zor olur olmasi gerektigi gibi olsun saglikli olsun yetr bence