Berna3434 Deletedmom0043 bn adet yakın böyle stres yapmzdm yaa resmn hamilelite evrim gecirdm duygusal olarak 😂😂
Zuhresule Berna3434 doğurduktan sonra 3 ay filan daha cinayet işlememek icin sabır gerekiyor. Doğurdum ama Ben o evreyi hala atlatamadim. Bazen disarda o kadar sinirleniyorum ki arkamdan deli midir nedir diyeni duydum sonra onu da öldüresim geldi. Öldürme istegi geçmiyor 🔪
Berna3434 Zuhresule 😂🤣🤣🤣 bazı insanlara bnde ağız burun dalasm gelmiyo değil ama cinayet boyutuna daha ulaşmadm o nirvana boyu galiba 😂😂
Otherozge Berna3434 çok normal canım.çizgi filme salya sümük ağlayanda aynı hormonumdu, kargo o gün dagıtıma cıkmadı diye deliye dönende aynı hormonum 😂😂😂😂 o yüzden cevrendekiler normal karsılayabiliyosa sende cok takılma 😂 hormon bu napcagı belli olmuyo 😅🤪
Berna3434 Otherozge çok şükür çevremdekiler takmiyo ama bu hamileligin milli sporu imiş sinir ve ağlama bunu anlamış oldm 😂😂
espalp Berna3434 o sinir hepimizde var 😂 okulda öğrenciler eskiden buna kızmıyordunuz öğretmenim diyince gerçekle yüzleştim😂😂 hala sinirli ve alınganım hiçbir şey değişmedi
iremasanceylan Benim de eski duygusal sinirli halimden eser yok kedi gibi oldum😄Hic bir seye uzulmuyorum duygusuzun tekiyim artik😄
Filizak Berna3434 ooo hem de ne sinirlenmeler sinir topu oldum bir ara depresif filan bugün de gülme krizlerine giriyordum 😂😂😂