qulistn ya öyle mi bana da detaylı organ taramasi yapti Deniz bey bende tatmin olamadim herkes 30 dakika falan bakiliyor dendi o yuzden dicle universitesinr gitmeyi düşünüyorum detayli için ama dogum konusunda arastirdim sezeryan sonra normal dogum bile yaptiran tek doktor genesiste o yüzden insaAllah memnun kalırım çünkü memorial cok pahali ozel baglarda da ebeler tek giriyor doğuma ürküyorum bakalim nolucak