Geçmiş olsun :) benimde kasıklarım ağrımaya başladığı gün bu uygulamadaki tavsiyelere bakmıştım. Kasık agrısının normal olduğu yazıyordu :) bende 17 haftalığım. Bu güne kadar göbeğim çıkmadı ya çok yiyorum ya da yavaş yavaş çok ağırdan çıkmaya başlıyor :) sizlerin göbek durumu nasıl ?🤓🤭