Herkese merhaba arkadaşlar bugün 39. Haftaya girdim kontrolüm vardı geçen hafta bebeğim 2700 gr Dı ve haftası geriden geliyordu . Bu hafta gittiğimde de aynı maalesef hiç kilo almamış haftası hala 35-36 kilo alımı durmuş dedi doktor . Cuma tekrar çağırdı çok moralim bozuldu dopler le baktı sıkıntı yok dedi ama büyümedi maalesef:( bu şekilde olan varmı çok endişeleniyorum