Bende Güzelyalı Bayram bukana gidiyordum. Hiç beğenmedim. Hem pahalı gerçekten hem 1 saat bekliyorsun. Giriyorsun odaya Bayram beyin suratı hep asık, ultrasonda bakıyor ve hiç bi açıklama yapmıyor. Kendini beğenmiş. Onun dışında bana da bi sorun olduğunu söyledi. Önemli bi sorun. 1 gün durabildim, o kadar strese soktu ki beni. Diğer gün hemen başka doktora gittim. Çok şükür öyle bişey çıkmadı.