Lamelif Haftadayız ve yine az hareket ediyoruz hele sabahları hiç yok akşam biraz artıyor gün içinde 10 tekme atıyordur ama bana az geliyor 😭
Haziranannesii Lamelif bende ayni dertten doktor ile konuştum da her çocuğun yapısı farklı sakin olur dedi her hamile bir değil bu dönemde çok hareketli olmasını bekleme dedi zaten kilosu da çok olmuyor ki her hareketi hissedelim rahat olalim sağlıklı olsunlarda bırak daha geç hararet etsinler..
Ebecik Ne güzel doğunca da b yle sakin olur inşallah takma kafana illa vurması hareket değil biz kuvvetli olanını hissediyoruz oysa onlar içerde bol hareketliler. 27.haftanı bir geç ozman artacaktır .benim iki gün hissetmediğim oluyordu .