Meriss Mkrrm sepet beşik hiç almasaydınız keşke ,tabi durumunuz müsaitse sorun değil ama babynest tarzı bişeyde de bi süre yanınızda yatıyor veya aldığınız büyüyen beşiğide kullanabilirdiniz nacizane fikrim
Mskywalker Twin_mother2 hiç sırıtmadı valla o kadar güzel oldu ki 🤓 bir tek kulplarını değiştireceğim. Su bazlı akrilik boya kullandım candance multisurface boya. Antik beyaz rengini kullandım ben. https://i.hizliresim.com/QPZqaA.jpg
Twin_mother2 Mskywalker çok güzel olmş gerçekten 5 çekmeceli bi şifonyer tahminen ne kadar gider acaba
Mskywalker Twin_mother2 boyayı mı soruyorsun canım? Valla ben bu komidine iki tane küçük boy boya kullandım. Üç çekmeceli geniş şifonyer için yarım kiloluk aldım boyayı. 30 tl yarım kilosu. Küçükler de 10 tl.
Twin_mother2 Mskywalker o zaman bana da bi 30 TL lik bi 10 TL lik alsam Yeter kaç kat boyadınız acaba
Srnkrbrn BusraMece ben 22.haftmda falan almıstım sanırım tam takım değil de halı beşik dolap perde vs
Mskywalker Twin_mother2 valla aslında iki kat yeterli oluyor sulandırmadan kullanıyorum boyayı. Ama garanti olsun tamamen kapansın diye üç kat yaptım. Ama her tarafı değil. Kapanmadığını düşündüğüm yerlerin üstünden geçtim sadece. Mesela ilk katı atıyorum sabah. Akşam ikinci katı atıyorum. Ertesi sabah gözüme hoş gelmeyen yerlerin üstünden geçiyorum yine. Sonra o akşam vernikleyip kurumasını bekliyorum ertesi güne kadar. Pırıl pırıl oluyor.