Merhaba hanımlar 42 haftamdayim ama ne sanci var ne açılma var. Yatisim yapıldı bebegimin suyu bitmis gelişimi 35 haftada gözüküyor eşi kireçlenmeye başlamış. Fitil verildi açılma sanci için dua istiyorum sizlerden bebegimin sağlıklı olmasıni benmde normal dogum yapmami nasip etsin Rabbim. Yaşadığım yerde Fatma Ana Eli Otu bulamıyorum elinde fazla olan benim icin niyet ederek Yasini Şerif okuyup suya koyabilir mi? Duaniza yardımınıza ihtiyacım var. Acilmam olsun normal doğum yapabileyim Rabbimin izniyle InsaAllah...