Merhaba hamisler
dogum hikayelerini okumayi cok seven biri olarak okunacak fazladan bi hikaye olsun die benimkinide yazmak istedim 06.07.2019 gece 2 gibi iccamasirimin bir kismi islakti islakliga beyaz sumuksu yapi eslik ediyordu. Akintidir dedim ama nisanda olabilir die takip etmek istedim o gece her lavobaya kaltigimda kontrol ettim her seferinde o sumuksu yapioluyordu bazen kan pihtisi gibi seylerde olabiliyordu. Hafifte islaklik oluyordu. Nisanimingeldigini anladim sabah kontorulum vardi acele etmedim o yuzden sancim yoktu sabah dusumu alip kontrole gittim hastaneye gittigimde birden hafif bir su aktigini hissettim. Neyae dokturun yanina girdim nisanim geldi galiba suyumda geliyor dedim gel konteol edelim dedi yattim elle muayene edecektiki suyum tekrat geldi suyun geliyor dedi doktorum elle acikliga bakinca iyice suyum akti sonra olanlari anlattim megerse o islaklik akinti degil suyummus su birden gelebilecegi gibi az az sizinti seklindede gelebilir dedi doktor. Acikligim 1 cmdi yumusama yoktu ve bebek kanala inmemisti. Birde suyum akiyordu zaten azalmisgi . yumusatici fitildr koydu.Hemen yatisimi verdi esim isleri yapti dogumhaneye alindim.bir aure nst de takip edildim hafif 70 80 bulan sancilar vardi ama bana yok gibi geliyodu. 10 yattim 1 kadar bekledik doktor geldi tekrar bakti hicbir degisiklik yoktu sadece suyum bitiodu yumusamada olmamisti. Sonra suniyr basladik sancilari artik hissediyordum saat 4 oldu ama hicbirsey degisiklik yoktu ne acilma yumusama nede bebekte ilerleme doktorum geldi bebegi riske atmak istemiyorum suyu. Bitti sende ilerleme yok sezeryan yapalim dedi bende kabul ettim.hemen hazirlanip sezeryana alindim. Ameliyathaneye girsigimde zangir zangir titredigim icin iatersen genel yapalim dediler. Spinal sirasinda telas yaparsan 2. Kez narkoz verip seni bayiltmak zorunda kalirim dedi. Bende genel yapalim stres yaptim dedim hemen genel verildi. Sonra hatirladigim sey beni uyandirmaya calistiklariydi.tam kendime geldigimde odamdaydim herkes bana sesleniyordu bebegim agliyordu herseyi duyuyordum ama gozlerimi acamiyordum ve aci hissediyordum. Surekli agliyordum narkozun etkisiyle herkese aciyo diyordum. Bebegini emzir dediklerinde yapamam yaram aciyo die agliyodum. Burda diyebilecegim tek sey sezeryan olursaniz bence spinal tercih edin. Cunku uyanmak cok zordu ve narkoz etkisi gectigi icin aci hissediyorsunuz. Sonra yaptiklari agri keaici etki goatermeye basladikca ve uyandikca sakinlesmeye basladim. Bebegime baktim cok guzeldi. Onunla konustum. Beni beklettigi icin kizdim. Oda sadece bana bakti kuzum. Sonrasinda bana baya guclu bir agri kesici vurdular.o cok iyi geldi. Ameliyattan 6 saat sonra yemek yedirsiler ve yuruttuler.herkesin dedigi gibi karsiya bakarak yuruyun. Kolayca kalkip yurudum sondamda cikarildi. Sonda ameliyattan once takildi bana hafif bi yanma hissediosunuz ama cok sikintili birsey degil. Cikarirkende hik diosun birden cekiolar acimio. Demem o ki hic korkulacak bise degil. O gece tuvalete falan yuruyerek ciktim. Ertesi gun gaz cikardim ve buyuk tuvaletime ciktim. Sizden istenilen seyler bunlar zaten.2 gece hastanede kaldim surakli kalktim yurudum herseyi kendim yapmaya calistim ne kdr korkmaz kalkarsaniz o kdr iyi hissediosunuz.cok agrim olmadi. Soyle dusunun agri kesici olarak parol veriodu hastane ekstra agri kesiciye ihtiyacim olmadi. Ve sutum hemen geldi yavrumu hemen emzirdim. Aklima gelenler bulanlar aorulariniz olursa cevaplarim. Hepinize kolay ve hayirli dogumlar nasip etsin allahim