37 haftama yeni girdim dünkü kontrolümde bebegin kalp atışları çok yüksek çıktı ve Doktorum Cuma’ya kadar doğumumun gerceklesecegını soyledi bugün sabahtan beri çocuğumun hareketleri çok azdı ve doktorumu Aradım acil gelmemi söyledi gittim nts de çok az sancım çıktı ama bebegin kalp atışları yine düzensiz çıktı alttan muayene yaptı ve rahmimim yumuşadıgını söyledi hemen yatış verdi sabaha kadar doğumum gerçekleşmezse sezeryana alacak bu 3.dogumum ama çok korkuyorum dualarınızı esirgemeyin benden sağ Salim doğurayım çocugumu🙏🏻