asyagibi Arkadaşlar kızımla 32+5 günlüğüz bi kaç hafta önce kalp agrılarım başladı ama bugun dayanılmaz bi agrım var aynı zaman da sırtıma ve belimin sol ön ve arkasına vuruyor agrısı daha randevum haftaya sizde de oldu mu sebepleri nelermiş ?
Busramerve asyagibi bende başlangıçtan beri var. Ama doktorum çarpıntı doğaldır ama göğse ağrı girmesi normal değil diyip kardiyolojiye sevk etmişti. Siz de görünün kaydiyoloğa bence.
Zehralismail Acaba hep sol tarafa yattıpımız için olabilir mi? Bende de son zamanlar sancı gibi bişeyler var. 17+3 üm.