EbrarGND Kizlar 10 haftalik gebeyim kan sonuclarimda tsh degerim yuksek çıkmıştı ve dün tekrar kan verdim yine yüksek cıktı ve doktor hasimato hastalığı var dedi tiroid yüksekliğinden kaynaklı bir hastalıkmış tiroid hormonumu düşürmek için bi ilaç başladı onu kullanmaya başladım ama şuan folik asit kullanıyorum doktorun vitamin başladığında iyot içeren bir vitamin yazsın sana dedi ama daha 2 hafta folik asit kullancam sonra vitamin yazılcak bi sıkıntı olur mu çok korkuyorum bilen varmı bu hastalığı
ElmasSs EbrarGND korkma hiçbir şey olmaz ama troit ilacını düzgün kullan en önemlisi o bende haşimatoyla hamile kaldım değerimi hep kontrol ettim şimdi 23 günlük bi kızım var
Seda_123 EbrarGND Daha yeni mi öğrendiniz yoksa troitiniz yüksek miydi gebe kalmadan önce? Yigenimdede bu hastalık var 3 senedir kız bide kaşları yok bütün tüyleri dökülüyor sacları yok doktorlar bu hastalığı psikoloji etkiliyor diyorlar artık çoğaldı bu hastalık rabbim şifa versin 😊 ilaçlarınızı düzenli olarak kullanırsanız bişey olmaz
sma90 EbrarGND Merhaba benimde tsh değerim yüksek çıkmıştı düzenli ilaç kullanıyorum. Folik asitte alıyorum, doktorum içinde folik asit,iyot ,balık yağı ve vitaminler bulunan bir takviye verdi. Regenesis Max . İçeriğini incelemenizi tavsiye ederim😊
EbrarGND ElmasSs hangi ilacı kullandın canım sen ve kaçıncı haftanda başladın ilacına ve kullandığın vitaminin adı neydi
ElmasSs EbrarGND levotiron kullanıyorum hamile kalmadan öncede kullanıyordum multivitamin olarak efa mom kullanıyorum ilk 3 ay normal folik asit kullandım ama adını hatırlamıyorum
EbrarGND sma90 ben tsh için hapı 10 haftamda kullanmaya başladım o yüzden geç mi diye sordum çünkü kan sonuçlarını ancak alabilmiştim bakıldı ona göre biseyler yapana kadar 10. Hafta oldu