babyhuz Arkadaşlar 6. Haftadayım kesem 8.5 mm dr hep cok yavaş ilerlediğini söylüyor ama bu kişiden kişiye göre değişen bir şey de deniliyor ve geç döllenme de söz konusu olabilir diye biliyorum 😣 aynı durumu yaşayan varmııı??