Merhaba güzel anne adayları
Geçmek bilmeyen o son haftalardan sonra bugün 12 günlük olmuşuz bile.. Zaman nasıl geçti anlamadım ❤️ Hergün acaba yeni doğum hikayesi var mı diye forumda dolaşırken şimdi kendi hikayemiz oldu
Öncelikle neden bilmiyorum ama sürekli kendimi normal doğuma hazırlamıştım bir yandan da bebeğime sağlıkla kavuşayımda doğum şekli önemli değil diyordum.. Bebeğim doğum pozisyonu almıştı ama gelmek bilmiyordu merdivenler inip çıktım, çokça yürüdüm, hurma, sıcak duş bilinen herşeyi denedim ama en ufak sancım bile yoktu..
En sonunda doktorum suni sancıya karar verdi artık daha fazla beklemeyelim dedi..
Önce rahim yumuşatıcı ardından 10 saat süren suni sancı aldım.. Doktoruma göre herşey çok güzel ilerliyordu fakat açılmam yoktu belki 5-6kez bakıldı en son açılmam hala 2cm de idi.. Suni sancı kadar kötü birşey yok 😔 kendi sancım 100lerdeyken birşey hissetmeyen ben suni de 40lar da çığlık atıyordum.. 2 dakikdada bir 50-60 saniye süren sancılarım oldu normal şartlarda doğumun başlaması gerekiyordu fakat benim açılmam ilerlemiyordu. Akşam 8 de artık dayanamadım nefes alcak dinleme evresi bile yoktu nefesim kesilmişti artık, acil sezeryan olursam diye önlem amaçlı yemekte yememiştim hem sancıdan hemde açlıktan artık tükenmiştim.. hemen bi ebe çağırdım açıklığa bakın ilermediyse bu kadar saat sancı çekmemin ne anlamı var dedim ☺️ Haklısınız dediler baktılar 1-2cm açıklık dedi doktoru çağrıyorz dediler.. o ara suni sancıyı çektiler ama doktor gelene kadar sancım devam etti en son ameliyathanede bağrıyordum sancımdan.. Derken doktorum geldi bir anda gözlerim kapandı açtığmda herşey bitmişti .. odama çıkardılar ve bebeğim kucağımda..çektiğim sancının mükafatıda hemen sütüm geldi..hayal gibi tam hatırlamıyorum bile kucağımda bir melek vardı..hemen emmeye başladı..ağlayamadım gülemedim anne olmuştum artık herşey bitmişti.. Çok güzel tarifsiz bir duygu
..
Bu arada sezeryan benim açımdan çok rahat geçti hiç korkulcak birşey değilmiş. şimdiki aklım olsa hiç düşünmeden sezeryan isterdim. 6 saat sonra ayağa kalkıp yürüdüm ve birdaha oturmadım🤗 bebeğimle hep kendim ilgilendim ufacık ağrı sızı umrunuzda bile olmuyor.. unutmadan ağrı pompası diye birşey var çok etkili olduğunu düşünüyorum ilk geceyi çok rahat atlattım sayesinde 🙏🏻☺️ Merak ettiğiniz birşey olursa seve seve yanıtlarım..