Beşik ,park yatak alıp yıllarca kullan var imreniyorum, benim oğlum çok hareketli uyuyor , ilk ikea masif beşik aldık hareketlenmeye başladıktan sonra sığamadı, 9 aylıkken geniş park yatağa geçtik yok ona da sığamadı . Bir buçuk yaşından beri normal tek kişilik yatakta yatıyor 😄
Beşiğe çok para vermeyin derim,her bebişin kişiliği farklı oluyor