Evettt kızlarrr sabırsılıkla bekliyordum buraya yazmayı ve o gün geldi çok şükür şuan bebeğim karşımda uyuyor ben size bunu yazarken gelelim doğum hikayemeee 8 temmız gecesi saat 03:30 da adet ağrısına benzer ağrılarım olmaya başladı eşim uyuyor zaten bildiğiniz üzere 4 gün öncesi muayenede 3 cm açıklığım çıkmıştı ben bekliyordum ağrılarımı takip etmeye başladım 10 dakikada bir 3 er seferden 30 ar saniye sürüyor ağrı geçtiğinde birşey yok ama girdiği 30 saniye boyunca ölüyorum ama dayanılmayacak kadar da değil tabi neyse lavobaya gireyim dedim bi baktım hafif kanamam var 4 gün öncede gelmişti doktorum açıklığımın belirtisi olduğunu söylemişti onu da görünce ağrılarım sa devam ediyorken hemen bi ılık duş aldım duşta da aynı dakikalarda devam ediyor ağrılar ama dayanıyorum saat 4:30 duştan çıktım hazırlandım giyindim evin içinde dolaşmaya başladım oturduğumda uzandığımda geçmiyor sancılar dolaşıncada geçmiyor ama kendimi rahatlatıyorum tabi saat oldu 5:30 eşime seslendim kalk ben doğurucam diye şok oldu tabi 😂😂 kandırma beni daha 11 gün var diyor normalde beklenen tarih 20 temmuz kalk ben hazırım doktoru arıcam dedim doktorumu aradım o da zaten beni bekliyormuş ha bugün ha yarın arar diye 🤷🏼♀️🙂 neyse bana 1 saat evde bekle sonra hastaneye doğumhane servisine çık ebeler muayene etsin beni arasınlar dedi eşim kalktı hazırlandı çantam herşeyim hazırdı hepsini arabaya taşıdı annemi aradım ben çok eminim doğurucam 😂 annem hazırlanmış hemen hastaneye geçmişler bizde doktorumun dediği gibi çıktık doğum haneye gittik özel doktorum özel bir hastanede doğum yaptırıyor nöbetçi bi ebe vardı ben gittiğimde beni hemen çatı muayenesine aldı 5 cm dedi nstye bağladı nst de benim sancılar 100 e dayanıyorr 😂😂 ben hala dayanıyorum sonra nöbetçi ebem gitti çok da tatlıydı başka bir ebe hanım geldi onuda çok sevdim ebelerim konusunda çok şanslıydım şükür o muayene etti incelmem çok iyiymiş ağırlarla birlikte 7 cm olmuş hemen doktorumu aradılar bu arada saat 8:30 falan epidural istiyor musun diye sordu kararsız kaldım bu acılara dayanırsan eğer dayanırsın dediler tamam dedim istemiyorum ama yarım saat geçti istiyorum demeye başladım 😀 hadi yine tamam dediler ama yarım saat sonra beni çatı muayenesi için tekrar içeri aldılar ben çatala çıktım tekrar geri inemedim 😂 10 cm olmuşum 0 a 0 dediler hemde inemezsin epiduralde yapılamaz bu saatten sonra demezlermi
Hemen doktorumu aradılar doktorum zaten yoldaymış bi baktım geldi doğumhaneye girdi ben hazırım zaten suyumu patlattı 3 kere ıkındım 2 kez çığlık attım bi baktım bebeğim kucağımdaaa 🤷🏼♀️😌😌 Allah herkese böyle rahat güzel kolay doğum nasip etsin inşallahh sormak istedikleriniz varsa cevaplarım kızlarr 😘