Kbrabia3 İyi akşamlar acil bir sorum olucaktı bilgisi olan benimle paylasabilir mi ? 7+5 günlük hamileyim bir kac gündür çok sık akıntı yaşıyorum normal mi acaba 😐
Tlysfk Kbrabia3 aynı gündeyiz bende dün gittim doktora idrar yolu enfeksiyonu çıktı bi haftalık ilaç verdi ondan olabilir. İlacı kullandıktan sonra daha da akıntı oldu ama bi doktoruna sor istersen.
Ozican Kbrabia3 yeşil enfeksiyon diye biliyorum ben.Haftanızda erken gidin idrar verin idrar yolu enfeksiyonu geçirmeyen yok zaten hamilelikte bende geçiriyorum şuan.Yeşil normal değil asla.
YeterK Kbrabia3 idrar testi yaptırmanızı öneririm sağlık ocağinda falan. Enfeksiyon olabilir. Bol bol su için
Kbrabia3 Mutire hamilelikten önce regl olmadan 1 hafta once akinti yasiyodum ama boyle değildi rengi koku yok ama .
DemetDigesu Kbrabia3 olacagını sanmıyorum canım ama hemen fıtıl kullanman lazım cok rahatsız eder senı cunku
busraaammm Kbrabia3 yeşil akıntı idrar yolu enfeksiyonunun belirtisi... ama beyaz süt kesiği gibiyse mantar enfeksiyonuna giriyor
Kbrabia3 Tlysfk banada doktorum ilac verdi daha dogru bi vitamin ama 1 aylık kullanmi bundan olabilir mi acaba
Tlysfk Kbrabia3 bi tane vitamin gibi bir şey verdi dün içtim. 1haftalık da sabah akşam tok karnına bir ilaç verdi o kadar😐
busraaammm Kbrabia3 idrar yolu enfeksiyonu belirtisi o ...bence aksatmadan gidin bi idrar testi yapsınlar olup olmadığı net belli olur o zaman ama aksatmayın sakın