Sseymanur Suyunuz olabilir. Su gelse bile sancı başlamamıs olabilir. Son hafta akıntı da fazla oluyo, ondan da olabilir. Bence tekrar muayene olmanızda yarar var. Suysa eğer gelen bebeğe enfeksiyon geçme riski artar, suyunuz azalır. Riske atmayın derim. Sağlıcakla doğsun 🌸