aylinn bende marjinal insersiyon var yani kordon plesentaya ortadan girmesi gerekirken cok kenardan giriyor doktorum bebek tabagın ortasından degilde kenarından besleniyor öyle düşün demişti su ana kadar gelişimde bi sıkıntı yasamamıstık 26.haftamdaki son kontrolümde ilk defa 2-3gün geriye düştü hep 1hafta önde olurdu.doktorum direk sen süt içmiyomusun artık günde 2bardak içmen lazım dedi ben hemen süt içmeye basladm ara ara içerdm fazlalastrdm smdi cevize muza yüklendm haftaya kontrolüm var bakalm gelişimi ne durumda ama belki sendede öyle bir durum olabilir perinatologa gittnz muhtemelen gerci.benm 15.haftamda farkettiler suyumun azlıgından.çok şükür büyük bi sıkıntı yasamadm ama eger böyle bir durumunz yoksa muhtemelen toparlayacaktır.zaten bastada geç döllenme vardır en bastan beri geriyse.yumurtlama günlerinizi biliyosanız kolaylıkla anlarsınız