Deletedmom2224 var canım. 2 düşük yaptım tekil gebelikti ikisi de , beta hcg artışı normaldi ve rakamlarda çok yüksek değildi, sonra tekrar hamile kaldım beta hcg çok yüksekti hep binlerdeydi hatta ikiZ mi acaba diye konuşmuştuk eşimle ve muayeneye gittiğimizde iki kese görmüştük 😄