Pnrbtr bir yıl önce 24 haftalık bebeğim melek oldu sebebini sorma. 1 yıldır çocuk denedim. Kaç ay ovulasyon testi yaptım tutmadı, iki güne bir ilişki denedim tutmadı. Bir kere bu arada kimyasal geçirdim 6 aydan sonra. Bir yıl boyunca testlerim çift çizgi çıkıyor kan veriyorum 4.6 civarı çıkıyor sonra adet. En son bıraktım artık tamamen desem de adet günümü bekledim hep iki ay boyunca. Yine adetlendim. Sonra ramazan girdi araya doğru düzgün ilişki olmadığı ayda nasıl olduysa tuttu. Çok aşırı göğüs ağrısından şüphelendim 2 gün geçmişti yaptım çift çizgi ama 10 gün geçince kan verdim ki varsa tam anlayım diye beta çok yüksek çıkınca anladım ki ha tamam var. Bu arada 6,5 yıllık evliyim ve hiç bebeğim yok. Eminim benden daha büyük bebek yönünden problemli insanlar da vardır. Demem o ki moralini düzeltmeye çalış stres hamile kalamamakta en büyük etken