Arkadaşlar merhaba. Bugün Dr. a rutin kontrolüme gittim. Dr. Bebeğin böbrek uzunluğu 5 mm ve 18 hafta için büyük dedi. Hatta yanındaki asistanlarına bunun genetik hastalık belirtisi olabileceğini söyledi. Beni perinatoloji uzmanına yönlendirdi. İkili üçlü tarama testlerimde sorun çıkmamıştı. Moralim çok bozuk. Benimle aynı durumu yaşayan arkadaşlar varsa yardımcı olursa çok mutlu olurum 🙏