Gamze446446 Merhaba happy moons anneleri ağustosta doğum yapacağım. Bir sürü hastane çıkışı seti aldım herkes çocuğa uzun kollu giydiremezsinn boşa gidecek falan diyor .. yeni doğana ağustos ayında ne giydirirz ??? Bu arada antalyada yaşıyoruz
seyma281015 Gamze446446 Çok tartışılır bir konu cidden benim de kafam çok karışık Ağustos bebeği. Ne olursa olsun yeni doğmuş bebek ince uzun kollu giyer gibime geliyor. Kısa kollu giymesi için 1 aylık olması gerek diye düşünüyorum o zaman da havalar serinler. Ne alacaz 😂😂
Sumeyraerva Gamze446446 ilk bi kac gun giydirirsin ama sonrasinda uzun kollulari giydirmek biraz zor olur havalar inanilmaz sicak cunku bende agustosta dogurcam
Cankusssssss Gamze446446 canim bene Cuma yapıyorum seninki daha sıcağa geliyor evet ama o yenidoğan sonuçta anne karnından çıkıyor eve dışarıya alışana kadar üşür ince ama uzun kollu giydirmeyi düşünüyorum ben ikinci gebeliğim ilki 5 yasında Doğumu Ocak’ta olmustu cok rahat sar sarmala yaz bebeği zormuş 🤔
Mavis222 Valla bende ağustos ta 1 tane 10 lü 5 6 tane 5 li hastane çıkışı aldım bebek bu sonuçta ne kadar sıcakta olsa üşür yine de tek kat hastane çıkışı giydirsen yeter bence
Gamze446446 Evet bu fitilli delikli kumaşlardan falan almaya dikkat ettim ama sanırım giyemeyeden çoğu şey kalacak gibi .. hastane çıkışıhem çabuk küçülüyor havada sıcak olunca Sanırım çook. giyilmeyecek gibi. Hevesim kalacak içimde 😬😬🙈