Busraoz bence hiçbir şekilde kimseyle bebeğinizin kilosunu boyunu karnınızın şişkinliğini sizin aldığınız kiloyu karşılaştırmayın çünkü herkesin bünyesi vücut tipi farklı yoksa en ufak bi olumsuz yorumu bile kafaya takıp bebeğinizi daha çok üzersiniz,bu durumda en iyisini doktorunuz bilir çünkü sizi yakından takip eden tanıyan kendisidir 👍🏼