zeyzey12 Doktorunuz yanılma payı olabilir demedi mi ?
Bende 12+4 te gittim , öncelikle bu haftalarda çıkıntı vs olmayacagını sadece benzetme yapılacagını , kemiklerine , duruşuna göre benzetme yapabileceğini ve yanılma olacagımı söyleyerek erkege benziyor dedi. Tekrar gittiğimde 15+4 tü fazla bakamadı acil doguma gitmesi gerekti bacakları kapalı gibiydi, çok ümitlenme ama kız gibi dedi.
Cuma günü biraz daha detaylı olarak bakacak. Cuma günü 17 haftalık olacagım.. 😁 Ben kızım yada oglum diye sevmedim şimdilik.. bende kız çok istiyorım ama saglıklı olue inşallh
İlk bebeğimde de kız istemişştim , rabbim gönlüme göre verdi. İnşallah bir kızım daha olur. 🤗