Arkadaşlar benim sıfır açılma ve sıfır sancısız hastaneye geldim azıcık suyum gelmişti omdan neyse geldik nstye bağladılar muayene ettiler alttan ilk olunca canımı çok Yaktılar neyse nsty de bebeğin sıkıntısı çıktı yatışımı yaptılar ben çok zor kabus gibi bir sancı süresi geçirdim detaya girmeyeceğim gece 10:00 yatış sabah 6:45de Doğum gerçekleşti🤲🏻🤲🏻ama ben size Doğum serüvenimi detaylı anlatmayacağım çok zordu herkes farklı yaşıyor ama ben çok zorlandım çok şükür sağlıkla bebeği kucağıma aldım. Suni sancı yı inşallah hiç biriniz almadan kendi sancınızla Doğum yaparsınız benim çok dua ediyorum allah hepinizi bir sancıda kurtarsın inşallah ben burda çok eğlenmiştim çok kendimden bir sayfa olarak biliyordum inşallah kimseyi kırmamışımdır🙄🤲🏻🤲🏻🥺happ kidse geçicem allah hepinizi bir nefeste kurtarsın🤲🏻