Rugiyya Kızlar dün sabah doğum yaptım çok şükür sutum var ama meme ucum yok bebeğim memeyi tutuamıyo günde 1-2 kez ve aç kalıyo tüm gün ağlıyor... bilgisi olanlar lutfen yardım ede bilirmi ne yapa bilirim
Sumeyraerva Rugiyya ucunu degilde kahve renginin tamamini vermeeye calisin agzina emdikce ucuda cikar bide gogus kalkanlari varmis denemedim hic ama deneyenler ise yaradigini soyluyorlar
A_S_K Rugiyya enjeksiyon var ya onun ucunu kır göğüs ucunu çek o zaman çıkıyor yöntemi internetten araştırabilirsin :)
A_S_K Rugiyya en kolay yöntem ve pratik olan enjeksiyon ucu. İnstagramda ebeaysee var ayşenur yağcı takip edebilirsin çok faydalı bilgileri var ve enjeksiyonu da ondan görmüştüm. Biraz aşağılarda kalmış olabilir ama araştır :)
Ecerg Arkadaşımın da göğüs ucu fazla yoktu https://www.weebaby.com.tr/tr/urunler/gogus-koruyucu/silikon-gogus-koruyucu bundan aldı bununla emziriyor belki sizin de işinize yarar☺️
Mrspahay Yaa ezzanelerse gogus ucuna uygun silikon satiliyor numarali oyle basla emdikce cikar zamanla ucu