35 haftalık hamileyim dün gece karın ağrılarım başladı sabah uyandığım da daha sıklaştı ve sertleşti. Hastaneye geldik 1cm açılmam varmış. Doktorum yatış verdi ilaçla sancını durdurmamız gerekiyor dedi böyle eve yollarsam Doğumun başlar dedi. Sancılarım hafifledi ama korkmaya başladım sizce Doğum durur mu yaşayanlar var mı böyle bir durumu 😔