Üzülme zamanla gelir. Benim kızım ilk 2ay beni emmedi sütümü sağmak zorunda kaldm ayrıca sütüm yetmiyordu. 2ay tabiki emsin die çok uğraştım ve şuan 10aylık 2.çocuğma hamileyim ve hala emiyor.Meme vermeyi ihmal etme. İlk başlarda mama veriyorum die kahroluyordum yaa inan ki .Bi anne için çok zor.Ama çaba gerekiyor. Sütte zamanla artiyor yeni dogum yaptiysan. Sağlıklı beslen :).