Elena4 2lokummannesiii yok canım gebelik sekerime hepsine bakıldı 25.haftadan beri hep 4 hafta ilerde gidiyor
2lokummannesiii Elena4 kendin peki kilolu musun ya da kilo mu aldın çok şaşırdım çünkü ilk kez böyle kilo gördüm
Rabiaibrahim0803 Elena4 canim yine de cok erken deil bence kendini uzme bi de iyi tarafindan bak 1 hafta sonra yavrunu kucagina alip öpüp kokliyabiliceksin. 😍🤗 darisi bizim basimiza
Elena4 Rabiaibrahim0803 inşallah canım biraz daha dursaydı keşke ama o zaman da normal dogum yapamicaktım. İkinci benim bu kızım normal doğduğu için. İnşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız 😍
Jfm MerveSinan kafasının iki hafta önden gitmesinde problem olur falan dedi mi doktor? Benim de oyle çünkü sonradan neden sormadım dedim içime dert oldu