Merhabalar.
Son adet tarifim 28 mayis. Gectigimiz pazar evde test yaptim pozitif çıktı
Sonra kan testi yaptirdim pazar akşamı beta hgc 347,56 cikti 48 saat sonra tekrar yapilmasi gerekiyormus bu aksam yine yapilacak. Sizce deger normal mi. Bisey olmasindan cok korkuyorum. 10 aydir bebek istiyoruz.