Kızlar merhaba. 40+4 deyim. Bugün kontrolüm vardı hiç sancım çıkmadı bebeğin suyu da iyi dedi doktor. Ama daha fazla riske atmamak için kendi sancım gelmezse perşembe yatış vereceğini söyledi. Suni sancı verilecek. Korkuyorum baya bu şekilde olan var mı aramızda.