Kızlar gebelik şekeri çıkmıştı bende yani şeker yuklemem bayaa yüksekti bir hafta diyet ve ölçüm yaptm düşük çıktı doktor sende şeker olmayabilir dedi diyabet hemşiresi de bu şeker yüklemesi sonucuna göre diyetle böyle dusuk sonuçlar çıkması ilginç dedi böyle bir şey yaşayan varmı yani seker var mı yokmu nasl beslenecgmi sasrdm tam emin olunmadigi için