Duygubelis Bugün doktor kontrolüm vardı 19+3 gün kilo 361 grö boyunu söylemedi ama uzun boylu olacak sanırım boyu bir hafta önden gidiyor dedi popusuda aşağıdaymış hani ters duruyor Doğum haftasına kadar değişebilir de dedi sizde durum nasıl hanımlar
madl41 Duygubelis benim 20. Haftada 310 g 🙄 minnoş bebeğim zayıf olacak galiba 😞 boyuda 22 cm kısa galiba
elissa Benim ko 19 haftaya yeni girdi oynama yok Varsa da hissetmiyorum nedense sadece toplanıyor 18 sinde ikiz olduğu için ayrıntılı ultrason var dua edin birsey olmasın
Duygubelis elissa Allah’ın izniyle hiç hiçbirşey olmaz inş gönlünüzü ferah tutun 😊 benimde ikinci gebeliğim olduğu için hissediyorum erken hissettim aslında 5 yıl ara ile ilk kızımda olan şeylerin çoğunu unutmuşum ama bunda da ilk heyecanı yaşıyorum
Duygubelis elissa anlayabiliyorum sizi ama hiç canınızı sıkıp bebeğe yansıtmayın çok ciddi ağrılarsa muhakkak doktora görün doktorun da iyi dediyse korkma zaten kolay mı tek beden de üstüne birde iki can taşımak
Duygubelis madl41 boyunu söylemedi bana sadece bir hafta önden gidiyor dedi sağlıklı olsun yeter ki inş bebişlerimiz🙏