Happymotherr gerçekten çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız, doktorumdan çok memnunum ama gelişim önden gidiyor koca kafalıyız dediği zamandan bu yana açıkçası hep normal doğum şansın düşüyor sezaryen yolu gözüküyor diyince çok moralim bozuldu çatı muayenesi yapmadı henüz böyle giderse gerek kalmaz falan dedi ben de bir forum da yaşayan var mı sormak istedim