AygyulSina Cam cezve kulanan var mi acaba? Migrostan almistim ogluma kulanirim diye ama daha kulanmadim. Kulanan varsa biraz bilgi verebilir mi?
Pinkbabe AygyulSina Bu platformla cok alakalı bir konu olmasa da cevap veriim ben kullaniyorum cam cezve elektrik gidince falan kahve için su ısıtmak bebek için kullanışlı olur mu bilmiyorum
Ayguns AygyulSina cam en sağlıklı ürün bi sıkıntı olmaz herhalde kuzum. Tecrübesizim ama camın sağlıklı bi madde olduğunu düşününce rahatlıkla kullanabilirsin herhalde
AygyulSina Pinkbabe benim sorun gario gelmesin lütfen burasi ne sorular gordu benimki en masumane. Yani benim kulanma amacim aslinda sut vs pisirmek icindi ilerde yoksa bisey haslanmaz onda diye dusunuyorum
eymen08arass Pinkbabe kız kötü bişey mi sordu ala ala atlama sende o zaman zorla cevap mi istiyor sizden
Mutire AygyulSina boşveeeerrrrrr 😏 moral bozmaya ne gerek var ki alakasizsa cevap vermek zorunda degil kimse ❤️
AkileUqur AygyulSina kuzum o cezveler yüksek ısıya dayanıklı oluyor.1. sınıf ince camdan imal ediliyor. . çok satılıyor Migros ta.. hiç şikayet gelmemişti . Hemde çok sağlıklı
AygyulSina Ayguns cogu seyinde cam kulaniyorum zaten biberin olsun vs vs bunuda gorunce almiatim ilerde sut pisiririm diye @AkileUqur bana bilgi verir simdi
Cburc AygyulSina gayet normal Bi sorun sormussun burası her konuda yardımlaşma platformu ben Teşekkr ederm 😍
AygyulSina Mutire sinir kasmaya gelmis guzelce cevapda verdim ustelik neyse nasilsin zahmet etmis yazmissin halini hatrini sorim