SelinBayrakdar Kızlar merhaba yarın 14 haftalık oluyoruz Allah’ın izniyle 2 kilo aldım sizce çok mu ? Ve iştah artışı olan var mı bu dönemde ?
Umutunannesi SelinBayrakdar artık ayda bir kilo Alman lazm doktorum bana öyle demişti 15m bende 2 kilo almışım
Nihanozturk SelinBayrakdar bende iştah artışı 19.haftadan sonra fln oldu şuan 23.haftadayım dün tartıldım toplamda 5 kilo almışım🤦🏻♀️
DidemYldrm SelinBayrakdar 15+6 dayım kilo almadım daha ama bebeğim sağlıklı zayıf hamile kaldım ama bünye meselesi sanırım herkes de farklı
Mirzaannesi Bizde 19 haftalığız bende 2 kilo aldım 🐥 50 kilo ile hamile kaldım 52 kiloyum bebeğin sağlıklı ise sıkıntı yapma ayda 1 kilo almak sağlıklıymıs🙂
SelinBayrakdar Nihanozturk Benim de iştahım çok açık maşallah🙆🏼 Olmaması lazım düzenlemeye çalışıyorum bende🙈
SelinBayrakdar DidemYldrm ben aldım ya hatta 2 kilo aldım sonra doktor biraz fazla bu dedi ilk zamanlar için sonra onu verdim şimdi sabitledim 🙈
SelinBayrakdar Annesininminigi ne güzel ya ben almışım ama hareketsiz kaldım sanırım biraz hareket lazım🙈
SelinBayrakdar ozdenarda bünye galiba ya hamur işini kesmemiz lazım bir de doktor 8 den sonra hiç bir şey yemek Yok dedi😬
ebrucan ozdenarda bende 21. Haftadayım 11 kilo aldım ne yapcam bilmiyorum doktorumda hiç memnun değil bu durumdan size diyet falan verdiler mi
Oykubrkn SelinBayrakdar ben bugün kendimi çok şiş hissediyorm yarın bi tartılim aldım sanırım bi günde puf diye🙈😂
Nihanozturk SelinBayrakdar son aylarda daha da acılıyomus o iştah aman dikkat et😊😊 ben 2.5ayda aldım bu kiloyu ilk 3ay hep kustum 2kiloda vermistim😄
SelinBayrakdar Nihanozturk ben de kusma falan olmadı hamile gibi değilim diyorum hep çok rahat geçiyor biraz rahat battı bana 🙈