EdaMinaKele Annebebeked benim 13.hafta başında başladı cnm ilk haftalarda olmadı cok yorma kendini uzan dinlen yorulmussundur belki
Deryaglmser Benim karnım şiştikçe sırt ağrılarım başladı şimdi 35+3 olduk ve gitgide ağrı artıyor ne yazıl ki uyumakta güçleşiyor.
Tbberk Annebebeked bebek gelistikcede kendine yer aciyormus dogal olarak vucutta kaslarda degisiklikler oluyor. Sonradan sag boslugun falan agrimaya baslar. Bnmde oyle oldu
scl Kadık ağrısı normal mi kızlar? Ben 7+2 oldum kasık ağrılarım devam ediyor. Sürekli değil ama gün içinde mutlaka arara oluyor ve akıntımda devam ediyor normal mi sizce