bende de gebelik troidi var. gebe kalınca bebek büyüdükçe yükseliyor. normal bir yetişkinde 2,5 altında olmalı ben gebe kaldığımı böyle anladım 4,5 çıktı sonucum. adetime daha vardı ama anlamıştım. şuan ilaç kullanıyorum düzenli olarak. ve 2,5 altında tutuyor troid değerlerimi. hamd olsun. kesinlikle troidi olan biri çok dikkat etmeli hamilelikte tehlike arz ediyor.