Selamlar, 37+6 haftalık hamileyim ve 34.haftadan bu yana bebeğimde iki haftalık bir gelişim geriliği mevcuttu. Ama suyu ve kan akışı iyi olduğu için kilo almasını bekledik bugünde 2630 olmuş çok çok az aldığı için Perşembe yatış verildi suyu da sınırdaymış.Perşembe fitille başlatıp sonra sancı verilecek dedi doktorum hiç sancı açılma yok. Hem korkuyorum hem nasıl olacak bilmiyorum tecrübelerinize teselli ve duanıza ihtiyacım var. Fitille Doğumu başlatılan var mı çok mu sancılı bir süreç? Teşekkür ederim🍀