Kaderacar Sizce Montessori yatak mı yoksa büyüyen beşik mı daha kullanışlı ? 33 haftalık oldum daha karar veremedik .
Bebegiiim Kaderacar Bende burda durayim hala.karar veremedim 33 haftalik.olacam cocugumun odasi yok 😂 Herseyi agirdan aliyorm ama cok kararsiz kaldim
12_yil_sonra Kaderacar büyüyen beşik şu mobilyalı olan mı ? Eğer ondan ise ben aldım hiç kullanışlı gelmedi bana park yatak aldım onu kullandım , beşiği de verdim gitti
Sumeyraerva Kaderacar buyuyen besikler tutunup kalkamaya basladiklarinda tehlikeli oluyo icleri cok derin olmuyo onlarin benim yigenimde vardi abim iki kere sabah kizini dusecekken yakaladi uyanmis ayaga kalkmis hic seste etmemis asagiya sarkmis dusuyodu ama abim yakalamis cok derin degilse eger baktiginiz buyuyen besikler tavsiye etmem oda yapacaksaniz montessoriler daha mantikli geliyo bana
saka36 Kaderacar tecrübeli bir anne olarak söylüyorum bence bu kadar büyük mobilya almadan önce bi doğum yapın. Öncelikle bi anne yanı beşiği işinizi görür. Çünkü bebeğinizin huyunu bilmiyorsunuz belki sakin olacak belki huysuz. Etrafımda mpntessori yatak yapıp çok pişman olan oldu. Çünkü o yatakta bebeğinizi belki aylarca yatırmayacaksınız. Birde inanın anne olduktan sonra bakış açınız çok değişiyor. Ne kullanışlı be değil daha iyi anlıyorsunuz.Açıkcası benim fikrim önce doğum yapın sonra mobilya bakın.
Zynpz Ben çilekten aldım mobilyasını büyüyen beşik yerine normal beşik aldım ve 140 uzunluğunda ayrıca 3 seviyede kullanılabiliyor bebek büyüdükçe aşağıya doğru indirip düşmesi engellenecek şekilde hatta gardrobunuda bebek değil aynı modelin genç odası gardrobunu aldım hem büyük hrm kullanışlı oldu arkadaşlar bir bakın derim
Kaderacar saka36 teşekkür ederim hakli olabilirsiniz. İlk çocuk olacağı için heyecan var siz daha tecrubelisiniz. Tecrübeniz benim için onemlidir.
Zynpz Çilek mobilya selena baby olarak geçiyor internet sitesindende bakabilirsiniz fotoğraf yüklemeyi başarabilirsem fotoğraflarınıda yüklerim tabi ☺️
Mlssa Kaderacar Montessorileri çok beğeniyorum ama ilk etapta kullanmak için park beşik aldım..2yaşından sonra montessori düşünüyorum kısmetse.Büyüyen beşik düşünüyorsanız eğer onun yerine kesinlikle park beşik öneririm.bana çok kullanışsız geliyor büyüyenler,sevemedim nedense.☺️
Mlssa Kaderacar Aslında kullanışlı ama yenidoğana zor olur sürekli emzir yat kalk. Arkadaşım yaptırdı oğluna 1.5yaşındayken çok memnun ve hoş bir görüntüsü var.Ben de yaptırırsam 2 yaşında falan yaptırırım muhtemelen ilk doğduğnda bana göre park yatak en iyisi oluyor kademeli özelliğinden dolayı
Merve2332 Kaderacar anne yanı beşik aldım 6-7 ay yatırdıktan sonra , büyüyebilen takımlı odasına koyacağım, yatağın beşiğini çıkarıncada genç odası olacak yani gayet kullanacağım , kullanışlı canm
Arbie Kaderacar içinden ne geçiyorsa gücün ne ye el veriyorsa onu al içinde hiç bişiy kalmasın🥰kalbinin sesini dinle ve karar ver🥰🥰