Merhaba annişler 28+5 günlük hamileyim osmangazi aritmi hastanesine gidiyorum ben özeli sırf eşim doğumuma girebilsin diye istemiştim fakat öğrendim ki eşleri almıyolarmış doğuma çok şaşırdım. Özel hastanelerin hepsi alıyoken bu hastane neden almıyor anlamıyorum. Gerçi eşim de girmek istemiyor ama eğer girebilme gibi bi seçeneğimiz olsaydı ben ikna ederdim eşimede gün doğdu açıkcası 🙁 Osmangazi aritmiye gidip hiç sordunuz mu acaba veya doğumuna eşi giren oldu mu?