Badevehande ben şu anda 37+3 üm, 9 haftalıkken başlamıştım havuza gitmeye ve o zamandan beri gidiyorum 🌼Düzenli temizliği yapılan çok kalabalık olmayan bi havuz olduktan sonra bence çekinecek bişey yok doktorum da son güne kadar bile önerdiğimiz bir spor dedi. İnsanların klor konusuna gereksiz takıldığını düşünüyorum. Açıkcası ben de öneriyorum müthiş bi rahatlama sağlıyor benim adıma kilo kontrolünde de çok etkili bel ve sırt ağrılarıma da iyi geliyor, hiç enfeksiyon sorunu da yaşamadım ben 9 ay boyunca ☺️yine de içiniz rahat etmeyecekse gitmeyin tabi.