Selam kızlar👋 azami bekleme süremiz cuma gününe kadardı açılmam olmuyordu, dün sabaha karşı nişanım geldi doktorumla konuştum sancıların olursa gel yoksa yarın kontrolde görüşelim dedi, bu arada 41+5 olduk,bugün kontrolüm vardı, 2 cm açılmam varmış ve sabahtan beri sancılarım vardı doktorum artık Doğum başlamış eve git bol bol duş al sancılarını evde çek hastanede çok zorlanırsın saat geçmez dedi şimdi eve geldim sancılarım var fakat şu an tatlı belimden giriyor ben adet olduğum zamanlardaki sancıma benzettim, bunu çok duydum ama inanmazdım adet sancın nasıl olursa Doğum sancında öyle vururmuş benim adetlerim çok hafif geçerdi neyse bana dua edin kızlar 🙏
İnşallah burada en kısa sürede Doğum hikayemi paylaşırım🙏