Merhaba kızlar, Kafama birşey takıldı da size sormak istiyorum. Cuma günü 50 mg şeker yüklemesi yapıldı bana ve 1 saat sonra tokluk şekerime bakıldı bugün arandım ve yüksek çıkmış olacak ki haftaya salı 75 mg yükleme daha yapmak istediklerini söylediler, bu seferde açlık şekerime bakılacakmış. Yurtdışında yaşıyorum yaklaşık 1 yıldır, yarım yamalak almancamla anlamaya çalıştım ama anladığım tekrardan yapılmalik istenmesi 2. Sefer istendiyse sonuç kötü müdür riskli bi durum mu vardır ? İçime bi korku girdi stres oldum bilenler yardımcı olabilir mi ?