Canlarım hamişlerimmmm...yarın sezeryana giriyorum bol bol dualarınızı istiyorum...Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın ve hepiniz sağlıkla alın kucağınıza bebişlerinizi...birbirimize çok güzel yarenlik ettik sizleri seviyorum...39 hafta ve boncuğuma yarın kavuşuyorum Allah izin verirse 🤲🏻