Sizinle alakası yok lütfen kendinizi üzmeyin 34 haftamdayım iştahım hiç yok hiç bişey yiyemiyorum doğru düzgün doktoruma söyledim açıkçası birazda çekinerek. İştahım yok diye ikinizde gayet iyisiniz zaten bebek senden alır dedi. Hiç bişey için kendini yemeye zorlama dedi içim çok rahatlamıştı. Sizdinde öyle bebek sizden alır vitamini üzülmeyin