Ayaztgce Edalim27 ilk haftalar göre daha iyi kabızlık şikayeti olmasa daha iyi arada kasık ağrılarım oluyo bulantım tamamen bitmedi ara ara olıyo gene tarama testi yapmaya gittiğimizde arkeğe benziyo dedi ama bi daki kontrolde kesinleşcek inşallah
Pinkbabe Edalim27 18+5 olduk bizde ama sicaklarla cok zor hergun yüzüyorum ama sicak bunaltıyor beni iyice onun dışında çok iyi gidiyor oturup tekmelemesini bekliyoruz 🤭
NurGrlek Edalim27 kesin olmamakla beraber erkek detaylı bekliyoruz 😁 bacaklarını açmıyor sizin bellimi ☺️
Beyzanurlina Edalim27 arada bi kabızlık skntımız oluyo okadar bazen hamilemiyim dıe sorguluyom hiç agrımda olmuyo ne kasık ne bel öle rahat geçiyo sımdılık allaha şükür 17 haftalık oldum cinsiyetde belli deyil🤣